reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kamil Šimkovič

Kamil Šimkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý ambiciózny podnikateľ, verím že s dostatočnou pokorou. Už 5 rokov žijem a podnikám v Prahe, predtým som žil v Nemecku a chvíľu v Británii. Mojimi prioritami sú osobný rozvoj, rodina a zdravie. Medzi moju najväčšiu prednosť radím schopnosť objaviť a rozvíjať talenty. Rád predávám ďalej osobné skúsenosti, ktoré v živote pracne získávam a ktoré verím, že môžu pomôcť mojim čitateľom a poslucháčom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kríza? Štát nám nepomôže. A bude horšie.

Kamil Šimkovič

Kríza? Štát nám nepomôže. A bude horšie.

Viete čo má spoločného Barack Obama a finančná kríza? Začiatok a verím že aj koniec. Príčinu a chce sa mi veriť že aj riešenie. Ústredným motom jeho kampane bola ZMENA. O jej nevyhnutnosti dnes už pochybuje málokto. Robiť veci rovnako a očakávať iný výsledok by bolo hlúpe a tak sa začínáme pomaly meniť, pripúšťame si nepríjemnú pravdu, čelíme realite. Naše konanie nás priviedlo ku kríze a tak je zmena nevyhnutná. Hľadáme odpovede a kladieme si otázky. Kríza sa pre nás stáva skúškou našich schopností a tak sa podľa úrovne nášho sebavedomia bojíme a podľa toho konáme.

  • 11. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 358x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu